Isnin, 25 Oktober 2010

CORAT-CORET PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2010

BERSEMANGAT...Perdana Menteri yang juga Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak bersama-sama dengan beberapa pemimpin Umno yang lain ketika merasmikan Perhimpunan Agung parti itu di bangunan PWTC Kuala Lumpur.

Beliau memberi peringatan supaya perbahasan mengenai soal hak keistimewaan orang Melayu dihentikan memandangkan ia telah terkunci rapi dalam Perlembagaan Negara.

Perdana Menteri dan timbalannya, Tan Sri Muhyiddin Yassin dijangka akan melawat ke seluruh negara untuk menemui rakyat akar umbi tahun depan.


SELAMAT DATANG...Anggota Majlis Tertinggi Umno merangkap Ketua Umno Bahagian Beaufort, Datuk Seri Panglima Lajim Haji Ukin menyambut ketibaan Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman untuk sama-sama hadir pada majlis jamuan makan malam di kediaman rasmi Lajim di Kuala Lumpur.

Musa merupakan Pengerusi Perhubungan Umno Negeri Sabah yang juga Anggota Majlis Tertinggi Umno.


APA KHABAR DATUK?...mungkin itulah yang diperkatakan Naib Presiden Umno, Datuk Shafie Apdal kepada Datuk Seri Pangliman Lajim Haji Ukin, Anggota Majlis Tertinggi Umno yang juga Ketua Umno Bahagian Beaufort ketika mereka menghadiri Perhimpunan Agung Umno 2010 di bangunan PWTC Kuala Lumpur baru-baru ini.

Shafie yang juga Ketua Umno Bahagian Semporna adalah Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah manakala Lajim, Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan