Khamis, 18 November 2010

KM TEMUI RAKYAT DI SANDAKAN

Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman bersama-sama masyarakat Islam di Masjid baru Kg. Tinosa 2, Sandakan dan menunaikan solat sunat Aidiladha berjemaah di masjid berkenaan.

Umat Islam menunaikan solat sunat Aidiladha berjemaah di Masjid baru Kg. Tinosa 2, Sandakan.

Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman menunaikan solat sunat Hari Raya Aidiladha bersama-sama umat Islam di Masjid baru Kampung Tinosa 2, Sandakan di sini.

Beliau yang juga Ketua Badan Perhubungan Umno Sabah mengunjungi rumah ketua-ketua daerah dan ketua-ketua cawangan Umno di bahagiannya, Libaran sempena sambutan Aidiladha.

Ini, katanya, untuk mengeratkan hubungan siratulrahim di samping menghayati keberkatan hari yang mulia ini.

Ketua Menteri juga turut menghadiri majlis kenduri kesyukuran Barisan Nasional (BN) Batu Sapi, yang baru-baru ini berjaya mempertahankan kerusi Parlimen kawasan berkenaan melalui calon, Datin Linda Tsen, balu mendiang bekas Anggota Parlimen kawasan itu, Datuk Ir. Edmund Chong.

Musa merupakan Pengarah Operasi BN bagi pilihan raya kecil kawasan Parlimen berkenaan dan membuktikan kepimpinannya untuk menyakinkan rakyat supaya memberi kemenangan kepada BN.

Baru-baru ini, Datin Linda telah mengangkat sumpah sebagai MP baru di kawasan Batu Sapi di Dewan Rakyat dan telah kembali ke kawasannya untuk menemui rakyat di situ.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan