Isnin, 12 Disember 2011

BERMESYUARAT SAMBIL MELAWAT KE MIRI

ABADI KENANGAN...Pegawai Daerah, Edmund Teo (lima dari kanan) bergambar dengan anggota Majlis Daerah Kuala Penyu, ketua dan wakil co-opted dan staf majlis selepas mesyuarat penuh majlis di Marriot Resort dan Spa, Miri, Sarawak.

Rombongan Majlis Daerah Kuala Penyu (MDKP) yang membabitkan kaunselor, ketua-ketua jabatan kerajaan dan beberapa kakitangan melakukan lawatan sambil belajar dua hari ke bandar Miri, Sarawak baru-baru ini.

Rombongan itu diketuai Pengerusi MDKP yang juga Pegawai Daerah, Edmund Teo.

Antara tempat yang dilawati ialah Miri Mirina Bay, Luak Bay Esplanade, Miri City Fan, Miri Handicraft Centre, Taman Selera, Taman Awam dan Canada Hill.

Menurut Edmund, lawatan itu bagi memberi peluang kepada peserta rombongan menimba pengalaman selain mendapat pendedahan yang boleh dimanfaatkan di daerah sendiri.

Beliau berkata, pihak pengurusan MDKP telah berusaha untuk mencari sumber kewangan sendiri bagi membiayai lawatan tersebut dan ia tidak membabitkan kewangan majlis.

Pegawai Eksekutif MDKP, Mohd Fadzlee Lee Abdullah, memberitahu sebahagian besar anggota majlis dan ketua dan wakil jabatan kerajaan telah memberi kerjasama baik bagi menjayakan program tersebut.

"Kerjasama ini membuktikan kesepakatan dan ini akan membantu pihak majlis melakukan perancangan dengan lebih berkesan pada masa akan datang," katanya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan