Selasa, 30 Oktober 2012

KOMPONEN BN BEAUFORT BEKERJASAMA SEBAGAI SATU PASUKAN, KATA ISNIN



Isnin (kanan) bersalaman dengan Presiden Upko, Tan Sri Bernard Dompok pada konvensyen itu.

BEAUFORT: Pemimpin dan anggota parti komponen Barisan Nasional (BN) di semua peringkat harus memperkasakan kerjasama terutamanya ketika menjayakan program parti bagi memperkukuhkan BN menjelang pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) nanti.

Pemangku Ketua Umno Beaufort, Isnin Aliasnih berkata, ini penting dalam usaha untuk meraih kejayaan dalam pilihan raya.

Beliau memuji semangat juang yang ditunjukkan ahli-ahli Upko yang membanjiri dewan untuk menghadiri konvensyen berkenaan.


“Ini jelas menyangkal propaganda murahan yang sengaja digembar-gemburkan oleh pihak pembangkang dengan menyatakan bahawa Upko akan keluar daripada komponen BN sebelum ini,” katanya ketika ditemui selepas menghadiri Konvensyen Upko Bahagian Beaufort di Dewan Dato Shahbandar Makang di sini.

Lebih 2,000 ahli Upko menghadiri konvensyen yang dirasmikan oleh Presiden parti itu, Tan Sri Bernard Dompok.

Beliau berkata, Umno dan rakan-rakan parti komponen akan terus berkerjasama sebagai satu pasukan untuk melaksanakan agenda ke arah memperjuangkan nasib rakyat yang memerlukan pembelaan.

“Kita akan terus bekerjasama malah mempertingkatkan lagi demi memantapkan gabungan ini. Kita tiada masalah kerana kita sentiasa menjalinkan kerjasama sebelum ini,” katanya.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan