Selasa, 14 September 2010

KM DI RUMAH TERBUKA AIDILFITRI DATUK JANANG

SALAM TANDA HORMAT...saya bersalaman dengan Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman ketika beliau menghadiri majlis rumah terbuka Aidilfitri Penegrusi BN Bahagian Beaufort yang juga Ketua Umno Bahagian berkenaan di kediaman Datuk Janang Gayuh di Beaufort. Gambar ini dirakam oleh sdra Jaafar Wahid, pegawai media Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan itu.

Saya secara bergurau dengan Jaafar melalui Facebook bahawa angle gambar ini boleh memberi andaian macam-macam, malah ada sudah yang komen dalam FB. Apa pun selaku Naib Ketua Bahagian Upko Beaufort dan ahli jawatankuasa BN Bahagian Beaufort, saya menghormati semua pemimpin kita apa lagi Datuk Musa sebagai pemimpin nombor satu kerajaan negeri. Marilah kita semua bekerjasama rapat untuk kekuatan BN dan
mengurangkan spekulasi, yang memberi ruang kepada lawan untuk mesensasikannya.
BERSAMA PEMIMPIN UMNO DAN BN...Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman dan isteri Datin Faridah Tusin bergambar dengan Pengerusi BN Bahagian Beaufort yang juga Ketua Umno Bahagian, Datuk Seri Panglima Lajim Haji Ukin dan isteri Datin Normilah Siong serta beberapa pemimpin Umno bahagian dan BN bahagian ketika menghadiri majlis rumah terbuka Aidilfitri Datuk Janang Gayuh di kediamannya di Beaufort. Turut kelihatan ialah Datuk Salleh Tun Said, Timbalan Pengerusi Perhubungan Umno Sabah dan bekas Timbalan Ketua Menetri, Datuk Tham Nyip Shen.
PEMIMPIN UMNO BAHAGIAN...sebahagian barisan kepimpinan Umno Bahagian Beaufort kelihatan penuh segak. Antara mereka ialah Isnin Aliasneh, Timbalan Ketua Bahagian (lima dari kiri), Haji Juseh, Setiausaha Bahagian (kiri sekali), Azman Datuk Seri Lajim, Naib Ketua Pemuda Bahagian (tiga dari kanan) dan ahli jawatankuasa bahagian yang lain pada majlis rumah terbuka Aidilfitri ketua bahagian mereka, Datuk Seri Panglima Lajim Haji Ukin di kediaman beliau di Beaufort. Mereka ini adalah rakan-rakan seperjuangan dalam teraju kepimpinan Barisan Nasional Beaufort yang sentiasa bertungkus lumus dalam pilihan raya umum negeri baik bagi kawasan Parlimen Beaufort mahu pun bagi kerusi DUN Kuala Penyu dan DUN Klias.

1 ulasan: