Jumaat, 14 September 2012

RUMAH TERBUKA MERDEKA RAYA WARGA PARLIMEN BEAUFORT DI KK RABU INI


KOTA KINABALU: Majlis Rumah Terbuka Merdeka Raya warga Parlimen P.177 Beaufort yang membabitkan kawasan Dewan Undangan Negeri Klias dan Kuala Penyu akan diadakan di Dewan SESB Karamunsing di sini, rabu ini.

Majlis itu akan bermula jam 7.00 malam hingga 11.00 malam.

Pengerusi jawatankuasa penganjurnya, Zahari Zinin, berkata Ketua Menteri, Datuk Seri Musa Haji Aman akan menjadi tetamu kehormat pada majlis itu.

Katanya, majlis itu bagi memberi peluang kepada warga Parlimen Beaufort yang menetap di Kota Kinabalu dan sekitarnya berkumpul dan bersama-sama merayakan sambutan Hari Raya Aidilfitri di samping merayakan sambutan Hari Kemerdekaan.

Sehubungan itu, Zahari yang juga Bendahari Umno Bahagian Beaufort mempelawa warga Parlimen Beaufort di Kota Kinabalu dan sekitarnya supaya datang beramai-ramai bagi menyerikan majlis tersebut.

“Kita mengalu-alukan mereka dapat meluangkan masa dan membawa keluarga masing-masing untuk hadir ke rumah terbuka merdeka raya ini,” katanya.

Menurutnya, mereka yang hadir juga akan berpeluang memenangi pelbagai hadiah melalui cabutan tiket bertuah selain pihak penganjur turut menyediakan duit raya untuk kanak-kanak.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan