Rabu, 18 November 2020

UMNO BEAUFORT SUMBANG BERAS UNTUK FOOD BANK MASJID NUR EHSAN MENUMBOK

Awang Aslee menyerahkan sumbangan beras itu kepada Ahmad.

Umno Bahagian Beaufort menyumbangkan beras untuk simpanan makanan (food bank) Masjid Nur Ehsan Pekan Menumbok untuk diagih-agihkan kepada mereka yang terkesan wabak Covid-19 di daerah kecil berkenaan.

Sumbangan itu disampaikan oleh Pemangku Ketua Umno Bahagian Beaufort, Awang Aslee Lakat kepada Pengerusi jawatankuasa masjid tersebut, Ahmad Zinin.

Awang Aslee yang juga Penolong Setiausaha Umno Sabah, berharap sumbangan itu sedikit-sebanyak dapat membantu mereka yang sangat terkesan daripada wabak tersebut.

"Semoga sumbangan kecil ini akan meringankan bebanan mereka yang terlibat," katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Aminah turut menyampaikan sumbangan tersebut.

Pemangku Ketua Umno bahagian itu memberitahu, food bank Masjid Nur Ehsan merupakan insiatif jawatankuasa masjid tersebut untuk mengumpul barang-barang makanan daripada para penderma untuk diagih-agihkan kepada penduduk yang terkesan pandemik Covid-19.

Katanya, mereka yang memerlukan bantuan boleh menghubungi jawatankuasa masjid untuk mendapatkannya.

Beliau juga mengucapkan penghargaan dan terima kasih kepada Ketua Wanita Umno bahagian, Datuk Aminah Aching, Ketua Pemuda, Mohd Fazlih Misdeh, Setiausaha Bahagian, Abdul Rahman Mohd Taib, Ketua Puteri, Norjianah dan ahli-ahli jawatankuasa bahagian yang lain kerana turut menjayakan majlis tersebut.

Turut hadir pada majlis itu ialah Penasihat jawtankuasa masjid berkenaan, Haji Pengiran Jaafar Osman yang juga bekas Naib Ketua Umno bahagian.

Awang Aslee bersama pemimpin bahagian yang bersama-sama hadir pada majlis itu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan